De maand februari staat volledig in het teken van liefde en romantiek. Voor veel koppels is dit ook dé periode...
De Nachtwacht is een buitenbeentje in de slaapwereld. De belofte die het team aan elke bezoeker maakt is oprecht en helder: “Omdat wij ervan overtuigd zijn dat een goede nachtrust aan de basis ligt van jouw geluk en gezondheid, gaan wij tot het uiterste om samen met jou het perfecte bed te vinden.”
Hoeveel handen zijn er nodig om een broek te maken en welke weg legt het kledingstuk af vooraleer het in...
Succesvol ondernemen is vandaag niet langer enkel geënt op winstgevendheid en efficiëntie. Transparantie en duurzaamheid zijn onze missie. We vullen dit begrip op een creatieve en innovatieve manier in, door de ontwikkeling van een groene bedrijfsstrategie.
Het probleem van veel ondernemers is dat elke dag op elkaar lijkt. Er is geen sprake van work-life balans, er heerst dagelijks vermoeidheid en men voelt de nood niet om productief te zijn. We moeten dit dus doorbreken en een systeem vinden om ons time management onder controle te krijgen zodat we productiever, efficiënter en creatiever kunnen werken.
Het probleem van veel ondernemers is dat elke dag op elkaar lijkt. Er is geen sprake van work-life balans, er heerst dagelijks vermoeidheid en men voelt de nood niet om productief te zijn. We moeten dit dus doorbreken en een systeem vinden om ons time management onder controle te krijgen zodat we productiever, efficiënter en creatiever kunnen werken.
In februari 2022 lanceerde BMW Peter Daeninck een gloednieuwe website gericht naar fleet- en business klanten.
Voor elke feestelijke gelegenheid heeft the baby’s corner alles in huis om het hele gezin volop te laten genieten van...
In 1996 opende Sonia Pypaert een babywinkel, the baby’s corner, als antwoord op de noden die ze zelf ondervond als prille mama. Vandaag is de belevingswinkel in Nazareth de grootste baby- en kinderwinkel in Vlaanderen. Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis doorzettingsvermogen en de nodige commerciële flair bleken de gouden ingrediënten voor dit boeiend en warm succesverhaal.
Wie een succesvol nieuw modemerk wil starten, moet meegaan met de trends. Zou je denken, maar Nathalie De Nil ziet dat anders. Vijf jaar geleden richtte ze het modelabel Wright. op met een bijzondere missie: het herontwerpen van de waarden van mode. Door het ambacht voorop te plaatsen en klanten inkijk te geven in het maakproces, hoopt ze de levensduur van elk kledingstuk te verlengen.
Juweliers Casteur is een bekende naam in Waregem en ver daarbuiten. Al negentig jaar lang verkopen zij juwelen en horloges van hoogstaande merken. De laatste jaren zien zij meer en meer klanten binnenstromen van buiten Oost- en West-Vlaanderen. De focus op een ongeëvenaarde klantbeleving werpt duidelijk zijn vruchten af. “We willen onze klanten écht in de watten leggen”, vertelt Hilde Bruwier die – samen met haar man Stefaan Casteur – de winkel leidt.
Linkedin biedt professionals de mogelijkheid om hun netwerk uit te breiden, zichzelf te presenteren als expert in hun vakgebied en zich te onderscheiden.