Wie een succesvol nieuw modemerk wil starten, moet meegaan met de trends. Zou je denken, maar Nathalie De Nil ziet dat anders. Vijf jaar geleden richtte ze het modelabel Wright. op met een bijzondere missie: het herontwerpen van de waarden van mode. Door het ambacht voorop te plaatsen en klanten inkijk te geven in het maakproces, hoopt ze de levensduur van elk kledingstuk te verlengen.
De Nachtwacht is een buitenbeentje in de slaapwereld. De belofte die het team aan elke bezoeker maakt is oprecht en helder: “Omdat wij ervan overtuigd zijn dat een goede nachtrust aan de basis ligt van jouw geluk en gezondheid, gaan wij tot het uiterste om samen met jou het perfecte bed te vinden.”
In 1996 opende Sonia Pypaert een babywinkel, the baby’s corner, als antwoord op de noden die ze zelf ondervond als prille mama. Vandaag is de belevingswinkel in Nazareth de grootste baby- en kinderwinkel in Vlaanderen. Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis doorzettingsvermogen en de nodige commerciële flair bleken de gouden ingrediënten voor dit boeiend en warm succesverhaal.
Als ondernemer is het waarschijnlijk je grootste wens om vrij te zijn. Vrij om te kiezen waaraan je jouw tijd besteedt, vrij om te bepalen met wie je werkt, vrij om te kiezen waar je jouw geld aan uitgeeft en vrij om jouw persoonlijke en zakelijke doelen te bepalen. Maar wat is een zelfsturend bedrijf?

First Friends is een collectief van premium merken die hun klanten écht op de eerste plaats zetten! We doen dit door enkel duurzame en kwalitatieve producten en diensten aan te bieden, toegankelijk en bereikbaar te zijn en een gevoel van verwondering te creëren bij onze klanten. De partners van ons collectief hebben allen een bedrijfscultuur waarbinnen ze actief vragen om klantenfeedback en hun klanten betrekken bij het verder verfijnen en ontwikkelen van hun aanbod. Elke First Friends wil een positieve impact genereren op de wereld die hen omringt!