Ideabox
Daimler Digital Challenge Award Ceremony, October 20th, 2017/ FOTO: TOM BLOCH

Ideabox

Met Ideabox begeleidt Fredrik Van Outryve bedrijven, overheidsinstellingen en startups bij het uitwerken en implementeren van hun digitale producten. “Ik help bij het verfijnen van het concept, de selectie van de juiste technologie, de keuze en coördinatie van de leveranciers, het projectbeheer, en de kwaliteitscontrole van het eindresultaat.”

Daarbij staat een pragmatische aanpak op maat van de noden en de mogelijkheden van de organisatie steeds voorop.

Frederik Van Outryve, zelfstandig consultant Ideabox

Om verder te groeien in de wereld van vandaag, heeft elke organisatie een digitale component nodig. Echter verzanden IT-projecten vaak in extra kosten en niet-gerealiseerde doelstellingen omwille van communicatie en gebrekkig wederzijds begrip tussen “de business” en de technische mensen die het project uitvoeren.

Bij het ontwerp, bouwen en uitbaten van digitale producten, hebben bedrijven daarom nood aan een betrouwbare adviseur die aan hun zijde staat om het project in goede banen te leiden. Vergelijk het met een architect die de bouwheer bijstaat bij het concretiseren van zijn ideeën, het selecteren van de geschikte aannemers, het coördineren van de bouwwerken, en het controleren van de geleverde kwaliteit.

Ideabox vervult deze rol zowel voor bedrijven, startups als overheidsinstellingen.

Met Ideabox zoek ik voor elke klant naar een pragmatische oplossing op maat van hun noden en mogelijkheden. Daarbij wil ik de balans tussen mens en technologie nooit uit het oog verliezen. Digitaal draait immers even goed om mensen – klanten, medewerkers – als om de techniek.

Frederik Van Outryve, zelfstandig consultant Ideabox

First Friends is een collectief van premium merken die hun klanten écht op de eerste plaats zetten! We doen dit door enkel duurzame en kwalitatieve producten en diensten aan te bieden, toegankelijk en bereikbaar te zijn en een gevoel van verwondering te creëren bij onze klanten. De partners van ons collectief hebben allen een bedrijfscultuur waarbinnen ze actief vragen om klantenfeedback en hun klanten betrekken bij het verder verfijnen en ontwikkelen van hun aanbod. Elke First Friends wil een positieve impact genereren op de wereld die hen omringt!